IMDb:
5,7

The Matrix Resurrections izle (2021)

Matrix 4 izle

Matrix Yılı Imdb Puanı Site Puanı
The Matrix
Matrix
1999 8,7 9,3
The Matrix Revisited
2001 7,4 7,9
The Matrix Reloaded
Matrix Reloaded
2003 7,2 8,5
The Matrix Revolutions
Matrix Revolutions
2003 6,7 8,3
The Animatrix
2003 7,3 8,2
The Matrix Resurrections
Matrix 4
2021 5,7 5,7
Yorum mu yapmak istemiştiniz ?
  • Sadece üyelerimiz yorum yapabilmektedir.
  • Henüz üye olmadıysanız buraya tıklayarak ücretsiz üye olabilir, zaten üyemizseniz buraya tıklayarak hemen giriş yapabilirsiniz.

Yorumlar

Film Hakkında ... Yorum yapılmış. Bu yorumlara ... cevap verilmiş.

avatar
1

İlk filminden tam 22 yıl sonra çekildiği için aynı havayı ve gerçekçiliği vermiyor maalesef. Oyuncuların da çoğunun değişmiş olması aslında biraz bozmak olmuş bu muhteşem film serisini. Bana 80'lerde, 90'larda ve 2000'lerde çekilmiş filmler hep daha gerçekçi ve daha güzel geliyor, açıkçası 2020'den sonra çekilen filmler bana sahte gibi geliyor kurgusunu beğenmiyorum sanırım. Aradan geçen zaman zarfında oyuncuların da çoğu yaşlanmış, bundan sonra pek tutmayacağı da belliydi aslında. Neyse, film tarihinde akıllara kazınması gereken veya çoktan kazınmış olan bu efsane filmi övgüyle anmak lazım, keşke devam filmleri daha yakın tarihte olsaydı ama yapacak bir şey yok. Konuyla alakasız olacak ama trinity, cilian murphy'e aşırı benziyor, aynı ikizi gibi; filmi izlerken aklıma geldikçe bir garip oluyorum.
Edit: Bu film, önceki devam filmlerine göre gerçekten bok gibi olmuş. Hani nereden tutsan elinde kalıyor, diyecek bir şey bulamıyorum.

avatar
1

çıktıktan sonra çok geçe bıraktığım için pişman olurum sanmıştım ama olamadım malesef serinin fanı olarak hiç beğenmedim 3te biteymiş dedim sanırım 5 için geçiş filmi idi bu neyse diğer3ü ile kıyaslanamaz yazık şu yılda eskisi daha mantıklı ve güzel dedik neyse şuan constantine 2 güzel olur inş duasına başladım bile

avatar
0

Müthiş bir devam filmi olmuş, adam yapıyor bu işi...👏🏻

avatar
1

@lifeonright23, İlk olarak adam demeyelim artık ablamıza, ikinci olarak şaka yapıyor olmalısın.

avatar
7

Hayatımda ilk defa sosyal medyanın etkisi altında kalarak hem bir filmin sinemasına gitmekten vazgeçtim hem de izlemeyi uzun bir süre erteledim. Bu film, serinin devamı değil de bir orijin şeklinde biz izleyenlere sunulsaydı yorumlar ve eleştiriler çok başka olurdu. Çünkü yine baş döndüren konusuyla aksiyonu mükemmel bir şekilde birleştirmişler.

Spoiler içeren alanı görmek için tıklayın.
Bu yapımla bir kez daha görmüş olduk ki bazı şeyleri tadında bırakmak gerekiyor. Ben yine de Keanu Reeves'in hatrı için puanımı düşük tutmayacağım. İyi seyirler.

avatar
3

Gereksiz bir devam filmi. Bence yeni karakterlerle, yeni bir öykü anlatsalar daha güzel olurdu.

avatar
7

Efsaneyi olduğu yerde değerli bırakacaktınız derim ve çeker giderim.

avatar
2

“sahip olduklarını kaybetmekten korkarken sahip olmadıklarını sessizce özlüyorsun…”

avatar
0

@staywell, Ülkenin acınası karakterinin tam anlamı da bu.

avatar
6

Tek kelime ile özetlemek gerekirse, üzücü. Sevdiğin oyuncuların yaşladığını görmek, sadece film yaptık demek için bir seneryo yazılması ve efsanelerin bu senaryoyu kabul etmesi gerçekten üzücü.

avatar
1

Efsane serinin vasat filmi. Sakın izlemeyin zaman kaybı.

avatar
2

Sinemada film izlemek sinemanın atmosferi filmle bütünleştirmek ayrı bir keyif. The Matrix, The Matrix Reloaded, The Matrix Revolutions ve The Matrix Resurrections filmilerini sinemada izlemek bana nasip olduğu için çok memnunum. Öncelikle şunu belirtmek isterim The Matrix yani ilk filmi izlediğimde beni resmen büyülemiş ve sanki beni başka bir boyuta hayal alemine sürüklemişti, gerçi halen daha öyle diyebilirim. The Matrix serisinin felsefesini anlamak bu filme sadece bir film gözüyle bakmayıp oldu bitti alt tarafı bir film demek geçiştirmek bence yanlış bir bakış açısı olur. O yıllarda böyle bir filmin beyaz perdeye gelmesi ve halen günümüzde söz edilmesi bence filmin ne kadar sansasyon yarattığının göstergesi değil midir? Devam filmleri genellikle kendini bozar ve diğer önceki serilerinin tadını maalesef azda olsa kaçırır bu filmde de maalesef benim için biraz öyle oldu. The Matrix Resurrections filmine çok büyük bir beklenti duymadan sinemaya geldiği ilk hafta arkadaşım ile gittim. Sinema salonu maalesef bomboştu nerede o filmlere olan eski ilgi? Film başladı ve o Warner Bros'un logosunu ve The Matrix'in özleşmiş yukarıdan aşağıya akan yazılarını gördüğümde bir kaç saniyeliğine de olsa sanki ilk filmi izleyecekmiş gibi heyecana kapıldım. The Matrix'in ilk filminden bir açılış sahnesinin replikası Trinity bilgisayar önünde ve arkasından yaklaşan polislerin sahnesi ve buna benzer ilk filme ait bir çok sahne. Tabi gözler ister istemez Ajan Smith ve Morfeus'u aramıyor değil. Neyse buna da şükür sonuçta çocukluğumuzun filmi tekrardan bizimle buluşmanın verdiği o keyif bir başka. Son filmi önceki serisiyle kıyaslama yaptığımızda elbette önce serisinin maalesef altında kalıyor ama dedim ya yine de keyif verici, tabi keyif verici olduğu kadar birazda üzücüydü. Gelelim başrol oyuncu Keanu Reeves abimize gerçek hayatta mütevazi, saygılı adam gibi adam bunu belirtmeden geçemeyeceğim. Keanu abimizi bu filmde gördüğümüzde herkesin aklına da kazınmış olan John Wick karakterindeki tabiki John aklımıza geliyor neden mi? Tabi ki en başta saç ve sakal şeklini garipsiyoruz çünkü The Matrix filminde alıştığımız bir görünüş sergilemiyor. Ama yine de bunu da sineye çekip olsun be dedim. Biraz konudan konuya atladım fakat bu film için anlatılacak o kadar çok şey var ki. Uzun yazının kısası bu filmde de önceki serilerde ki gibi felsefik sahnelere duygusal, aksiyon ve her ne kadar çok az olsa da bilim kurguya doyacaksınız. Filmi dikkatli izlediğinizde bir örnek verecek olursam filmin 30:16 dakikasında, sadece bir kare görüntüsünde, Trinity'nin Neo ile birlikte kahve içtikleri cam masada yansıması görülüyor, bu tamamen farklı bir karakter, izleyicilere Neo'nun Trinity'yi nasıl gördüğünü ve nasıl olduğunu göstermek istiyor. Bunun gibi bir çok sahne daha yazarım. Belki bir film için fazla abarttınız diyeceksiniz ama inanın hiç abartmadım. The Matrix 1999 filminin yorum bölümüne yazmış olduğum gibi ''Ben bu filme aşığım'' Herkese keyifli seyirler. Admin arkadaşa teşekkürlerimi iletiyorum.

avatar
4

Yeni bir bakış açısıyla konu, kaldığı yerden ilerletilmek ve geliştirilmek istenilmiş. Bunu yaparken farklı karakterler eklenilmiş ama filmin ruhuna uymamış, tarzlarıyla-hareketleriyle-özellikleriyle-karakterleriyle. Eski oyuncuları yeniden izlemek keyif verdi ama bir yandan da üzdü, serinin önceki filmlerinde olduğu gibi heyecanlı ve istekli bir havayla oynatılmamışlar-yönlendirilmemişler. Ayrıca genel atmosferde de mekanlar, efektler, ortamlar, diyaloglar açısından öncekilerin havası yoktu :(( Eğer devam filmleri yapılacaksa, serinin ilk üç filminde olduğu gibi olmalı her şey. Bu film onlardan bayağı geri kalmış hissi verdi (5,5/10) Yönetmenlikte diğer kardeşte olmalı, bir kardeş tek başına yeterli yönetim sergileyememiş gibi.

avatar
4

Serinin diğer filmlerinden daha zayıf ama birçok kişinin yaptığı gibi itin kulağına sokulacak kadar da kötü bir film değil. Kendi içindeki mantığını beğendim. Efektler de sürüm atlamış, bence gayet etkileyici. Ama sinema tarihinin en felsefik filmlerinden birini klişe yağmuruna tutmaları, hikayenin içine etmiş. Ayrıca birçok mantıksız sahne barındırıyor.
Matrix serisinden değil de tek başına bir film olsaydı birçok kişi bu yapımı yere göğe sığdıramazdı. Ancak film, Matrix efsanesinin ağırlığını kaldıracak derinliğe sahip değil. Sanırım birçok kişi de bu yüzden beğenmedi. Ama bence devam filmleriyle hikayeyi toparlayacaklardır. (Yani en azından ben öyle umuyorum.)
NOT: Sondaki 30 saniyelik saçma sapan sahne için mi 10 dakikalık 'end credits' bölümünü seyrettim!

avatar
5

Sinemasına gitmek istedim ama zaman bulamayınca siteye gelince izlerim diye erteledim. Siteye gelince de aldığı eleştiriler yüzünden soğudum ve yine izlemeyi erteledim. Ve nihayet ikiye bölerek bugün bitirdim. Filmi eleştirdikleri kadar varmış. Film bitirdikten sonra düşündüğüm tek şey ‘’Bu filmi çekmeye gerek var mıydı’’ oldu. Film 1 kere izle ve geç tarzında olmuş. Üçleme zaten en güzel şekilde bitmişti. Konusu çok karmaşık ve sıkıcıydı. Aksiyon desen öyle ahım şahım bir aksiyon sahnesi yoktu. Neo’nun sürekli bir el ilerini kaldırıp kalkan power yapması falan olmamış. Filmi Barney bile kurtaramamış. Keşke daha yaratıcı bir senaryo olsaydı da Barney gibi Awesome! diyebilseydik. Seriyi tamamlamak adına izleyin ve geçin.

avatar
5

Öncelikle bu yorumu anlamlandırmak için yanımızda pembe saçlı bi 'Lana' karakteri heyal edelim... Elinede 'Sexist' yorumlar için savunma mekanizması olan, 'Mor Çatı'dan ilham aldığım 'Mor Çanta' verelim... Her 'Sexist' yorumda bu çantayı kullanarak kafamıza vursun... =] Deneme (1), (2) 'Kadınlar sex objesidir' (pt, ahh...) vaay işe yarıyor gerçekten... =] Hazırsan başlayalım 'Lana', yoksa 'Larry' mi demeliyim..? =] (pt, ahh...) 'Larry' ve 'Andy Wachowski' 'The Matrix' serisiyle zamanın ötesinde bi işe imza atmışlardı... 'Andy'nin hikaye kurgusu, 'Larry'nin vizyonu ve yönetmenlik becerileriyle birleşince, buna bir de çeşitli yeni aksiyon teknikleri ve otobanda çekilen uzun sahneler eklenince muhteşem bi seri çıkmıştı ortaya... O zaman ki adlarıyla 'The Wachowski Bro's' ve film serisi hakkında da tabi bi sürü spekülasyon ortaya atıldı... Kimisi dahi olduklarını, kimisi de proje olduklarını iddaa ediyordu... Ve o günler bizi bu günlere getirdi... Çoğu insan gibi fazla popülerliği kaldıramadılar, ve cinsiyet değiştirerek kadın oldular... (pt, ahh...) (Ge-ge-ge-ge, ge-ge genius, ge-ge-ge genius, only a genius could love a woman like she!)... Arkada çalan şarkıda da dediği gibi 'Varoluş sancısı' tarzı bişey yaşayıp, bi de kadın olmayı deneyimlemeye ve benimsemeye çalışıyorlar... =] (pt, ahh) Günümüzde isimleri 'Lana' ve 'Lilly Wachowski', size nasıl hitap edelim artık..? diye sorduklarında 'The Wachowski's' diye cevap veriyorlar... Benim anlamadığım kadın olmak neden..? (pt, ahh bu acıttı...) Kadın olmanın bi lüksü yok ki... (pt, ahhh...) Bi de son dönemde bi 'Gay' modası çıktı... 'Kadınlar kadar akıllı erkekler' edasıyla dolaşıyorlar ortada... =] (pt, ahh şimdi niye vurdun..?) Biraz da kadınlar camiasına bakalım şimdi... =] (pt, ahhh) 'Kristen Stewart' erkek olmayı deneyimlemeye çalışıyor, 'Amber Heart' 'Monaco' prensesiyle çıkıyor... 'Jodie Foster' ve muhteşem sesiyle, 'Sia' 'Lezbiyen' olduklarını açıklıyorlar... (pt, ne dedim yine..?) Bazılarının ki gerçek, bazılarının ki basit bi hevesten öteye gidemiyor... 'Disney'in çocuksuluğundan kurtulmak isteyen 'Miley Cyrus' ve 'Ariana Grande' kendi bildikleri yöntemle, (pt, ahhh...) kamuoyuna artık çocuk olmadıklarını ispatlamaya çalışıyorlar... 'Linsday Lohan' uyuşturucudan tutuklanıyor... 'Amanda Bynes' oyunculuğu bırakıyor... 'Disney'le hiç alakası olmayan 'Justin Bieber'ın bile psikolojisi bozuluyor... =] İnsan diyo ki bunlar bu durumdaysa, zamanının en çok arzulanan kadını 'Marilyn Monroe' ne yaşadı..? (pt, ne dedim..?) (Don't let yourself go-o, cause eve-erybody cries, eve-erybody hu-urts so-ome-e-etimes!)... Arkada çalan şarkıda da dediği gibi bazen düşünmüyo değilim acaba bi bildiklerimi var diye..? Çünkü ben henüz deneyimlemedim bu durumu... 'Matrix Revolutions(2003)'taki 'Architect' ne yorum yapardı bu duruma acaba..? Muhtemelen 'İnsanoğlu'na yaranılmıyor!'... =] (pt, ahhh...) Birazda filmden bahsedelim değil mi..? (Çok şeker hadi ho-op give me five, küresel dünya-küresel life, kes raconunu amerikan havası, sokak arası mafyası fight is fight! Hayt bre! Var mı yan bakan? delikanlılık öldü mü? imaj yeniledik sadece be babam, şu adaptasyonu gördün mü? Ohh, ohh suyundan da, ohh, ohh şuyundan da, ohh, ohh buyundan da koyy, koyy!)...

Spoiler içeren alanı görmek için tıklayın.
Son olarak film 'Warner Bro's sahibi olduğu internet platformu 'HBO Max'ın kuruluşu için yapıldığı için fazla bi beklentim yoktu zaten... Beklentim olmadığı için de hayal kırıklığına uğramadım... Keşke 'Lana' bu projeyi 'Matrix' değilde başka bi film yapsaymış... (pt, tamam 'Lana' gidebilirsin artık...) İzlemek isteyenlere 'It's so much simpler to bury reality, than it's to dispose of dreams' diyorum... =] (pt, gitmiyor...)
Spoiler içeren alanı görmek için tıklayın.

avatar
2

@Blackheart, Yorumun uzunluğu gözümü korkuttuğu için daha sonra okurum diye filmi yer işaretlerine aldım :D Bugün okuyayım dedim yine gözüm korktu. Bu seferde Google Translate'e okuttum :D Çokta güzel okudu (pt, ahhh...) :D:D

avatar
1

@Kamil, https://www.youtube.com/watch?v=XCPj4JPbKtA&list=LL&index=1

avatar
2

@Kamil, Hahahahha... =]

avatar
1

@Leftbehind, :D :D

avatar
1

@Blackheart, beklentim zaten yoktu ama tadım kaçacak diye izlemedim bu filmi hala :) boş zamana erteleyeyim demiştim unutmuşum. yorumunu okurken aşırı güldüm. filmi de mor hap niyetiyle izleyeyim madem. bir de o şifreli metinde ne yazıyor? ipucu vereydin.

avatar
1

@Blackheart, Yapımcıların kendilerini kadınlaştırmaları, Trinity'e yüklenen anlam ve Kahin (Oracle), Gnostisizm deki Sophia ile bağlantılıdır diye tahmin ediyorum.

https://tr.wikipedia.org/wiki/Sofya_(Gnostisizm)

avatar
2

filmle ilgili söylenecek çok fazla şey var. bir yanım alabildiğine filmi yerin dibine sokmak isterken diğer tarafım filmin can alıcı sahnelerinde, eski enstantanelerle yeniyi birleştirmiş olmalarının hatrına yapma oğlum diyor :D fakat şu bi gerçek ki aradan geçen 20 yıla yakın zamanın ardından dünyanın bana göre en önemli üçlemesinin devamı böyle olmamalıydı. buradaki "böyle" kelimesini istediğiniz gibi tanımlayabilirsiniz. ister vasat deyin, ister ruhsuz deyin, ister boş senaryo deyin size kalmış. ama kesinlikle olması gereken devam filmi olmamış bana göre. ayrıca morpheus ve ajan smith gibi iki önemli karakterin yerini çakma oyuncularla doldurma çabalarını hiç başarılı bulmadığımı söylemeliyim. filmin çok olumsuz eleştiri aldığını biliyorum ama eski seriye duyduğum saygıdan dolayı izlemek zorunda olduğum için izledim..

avatar
2

Keşke yapmasaydınız bunu. Sakın devamını yapmaya kalkmayın, Matrix gibi bir şaheserle dalga geçilmiş resmen yazık..

avatar
4

Sinemada izlemiştim önceki matrix filmlerini bana arattı yani büyük bir hevesle gitmiştim aşırı beğenemedim maalesef😕

avatar
3

Senaryo ve kurgu oldukça zayıf, aksiyon sahneleri yetersiz malesef. Eski matrix filmlerinin tadı hiç yok, ama yine de bir seferliğine izlenebilir.

avatar
3

Tek kelime ile hayal kırıklığı...

avatar
1

Eyw admin çok Teşekkür ederim kardeş

avatar
3

@MuhammetFurkan, teşekküre gerek yok iyi seyirler.

avatar
0

Admin bu fragmanlara ne oluyor ki, 3,5 saniye sonra renkler curcuna oluyor yani karışıyor. Sebebi nedir.

avatar
1

@Black Eagle, bilmem normal gibi.

avatar
1

filmi serinin devamı gibi izlemeyin. ufak nüaslarla eski filmlerden izler var.onun haricinde bağımsız bir film gibi izleyebilirsiniz.film sahneler oyunculuklar gayet iyiydi. ben begendim.

avatar
1

İzlenir tabiki deee

avatar
2

Film hayal kırıklığı. Eski kadro yok tadı yok. Kadroyu geçtim ilk üç filmi lana ve lilly yazmış yönetmiş. Bu film de lana tek başına yetersiz kalmış. Toparlayacak olursak beklentiyi düşük tutarsanız zevk alabileceğiniz bir film bu. Epik aksiyon veya devrim yaratma konusunda çok fazla bir beklentiye de girmemenizi öneririm.

avatar
3

@007Yakaryus, İlk üç filmi Lana ve Lilly yazıp yönetmedi aslında, Larry ve Andy Wachowski kardeşler yazıp yönetti, hatta bu üçlemeden sonra diğer bir başyapıt olan V for Vendetta filminin de yazarlığını yaptılar ama daha sonra bu filmlerden kazandıkları parayla cinsiyet değiştirme operasyonu yaptırdılar, evet iki kardeş de 50 yaşından sonra kadın olmaya karar verdiler, para insanı bozuyor derler ya işte gerçek bir örnek. Bu operasyonlardan sonra bu kızkardeşler "woman empowerment, transgerder rights , lgbt" içerikli filmler, diziler üzerinde yoğunlaştılar ama bu cinsiyet operasyonu sırasında beyinlerinden de birkaç parça kaybetmiş olacaklar ki; geçmişte yaptıkları filmlerle alakası olmayan kötü filmler yapmaya başladılar, bu film de bunlara bir örnek,

Spoiler içeren alanı görmek için tıklayın.
. Artık kazandıkları para sularını çekmiş olacak ki tekrar bir matrix çekmeye kalkışmışlar, oyuncular bile rica minnet oynamışlar gibi görünüyor, neo ve trinity'nin yüz ifadelerinden keyif almadıkları belli oluyor, bu filmde oldukları için heyecanlı olmadıkları besbelli, eminim onlar de benim gibi bu film olmasaydı, üçleme olarak kalsaydı daha iyi olurdu diye düşünüyorlardır.

avatar
0

@ssleepless, Aynen bu film de Trinity ön plana çıkarılmış.
Film geçmişte iyi bir başlangıçtan kötü duruma sürüklenirken. 18 yıl sonra tekrar filmi çıkardılar. Kötü başlangıçtan iyi bir bitiş senaryosuna doğru gidebilir.

avatar
4

@ssleepless, @007Yakaryus Para bir insanı bozmaz, insanın gerçek kişiliği yoksa ortaya çıkardığı bir bahanesi olur. Olsa olsa insan bozuktur. Para, ne istediğini bilmeyene mutluluk, aptala akıl satın alamaz. Wachowski'ler zaten eşcinseldi. Parayı bulunca ''değişmediler,'' ameliyat olabildiler.

Diğer yanıldığınız bir konu ise;
Warner Bros diyor ki; sinema krizde, elimizde de fazla malzeme v özgün bir iş yok, biz elimizdeki markaların bi suyunu sıkalım önce. Ne var elimizde?, Matrix, çağırın şu kardeşleri bir bakalım diyorlar. Burada zaten bir kıllanmanız lazım 4. filmde neden sadece Lana Wachowski var? Lily W. nerede? Belli ki WB'un bu çağrısına bu kardeşlerden biri icabet etmiş v filmi izledikten sonra anlıyoruz ki, WB filmi siz olsanız da olmasanız da yapacağız diyerek, iki kardeşi de filmi çekmekle tehdit etmiş olması. Matrix'in hak sahibi kim? Warner Bros.. Proje zaten emri vaki olarak başlamış. WB'un bu çirkefliği Lana W. temize çıkartıyor mu ? hayır. Tek suçlu Lana, neden mi? WB sonuçta bir şirket v tüm şirketler gibi tek bir amacı var, kâr etmek. İşte burada sorumluluk Lana'ya düşüyor. Bu projeyi kabul etmeyip rest çekseydi, WB'un açtığı tüm bu rezilliği şu an tek başına üstlenmeyecekti.

Hala bir muamma olan ise; filmi bilerek mi kötü çektiler, yoksa ellerinden gelen bu muydu ? henüz kimse bilmiyor..

avatar
7

Çok sıkı bir Matrix hayranıyım ve bu film ilk duyrulduğunda inanılmaz heyecanlanmıştım. Filmden beklentim o kadar yüksekti ki anlatamam. Eşimle sinemaya gitmeyi planlamıştım ilk gününde ama gidememiştik. Şu kadarını söyleyeyim İYİ Kİ GİTMEMİŞİZ. Filme yapılan hemen hemen her kötü yoruma katılıyorum.
Ben farklı bir açıdan değerlendirmek istiyorum. Benim için efsane karakter olan Ajan Smith'i canlandıran Hugo Weawing'e teklif etmişler, adam yoğun çekimlerden dolayı teklifi kabul etmemiş ki aynı durum asıl Morpheus karakterini canlandıran Laurence Fisbourne için de geçerli. O da reddetmiş teklifi. İkisinin de çıkardıkları filmlere bakarsanız mukayese edebilirsiniz. Demem o ki bu iki büyük oyuncuyu ikna edememişler. Film o kadar kötü. Maalesef....

avatar
1

@Arslan, Laurence Fishbourne'a teklif hiç götürülmedi.
https://www.ntv.com.tr/galeri/sanat/laurence-fishburneden-matrix-4-aciklamasi,6ivDdfUImEWNDbAZQ_qSbA/l5v2_mbB8U6Alr0rLBkq8Q

avatar
2

@nickimyokbenim, yanlış bilgi için özür dilerim. Okuduğum haberleri şu an bulamıyorum. Hugo Weaving ise şöyle açıklamalar yapmış https://www.beyazperde.com/haberler/filmler/haberler-94798/

avatar
6

@nickimyokbenim, @Arslan Teklif götürüldü. Senaryo hakkında bir bilgim yok demiş röportajda da. Konunun aslı şu aslında; Warner Bros stüdyolarının, 'sen olsan da olmasan da biz şu tarihte çekimlere başlayacağız' denmiş olması. Böyle bir şey açıklayamacağından üstü kapalı konuşmuş v onun tribini atmış yani. Hatta Lana W. ablamız Laurence Fisbourne'nün filmde yer almasını çok istiyordu. Haberleri yapan arkadaşlar ilgi çekmek için öyle bir başlık atıp Türkçesini biraz kırık çevirmiş olabilir. Yabancı kaynakları okuyun.

avatar
4

dirisinden ne hayır gördükki ölüsünden görelim misali dublaji görsek neye yarar..John wick abi matrixe misafir gelmiş ama Neo ve Trinityi tekrar yanyana görmek güzeldi

avatar
5

Uzun yılların ardından tekrardan Matrix evrenine girebilmek hiç fena değildi ancak beklentinizi yüksek tutmamanızı tavsiye ederim. İlk üç filmin verdiği tat ne yazık ki yeni filmde mevcut değil.

avatar
1

Bir yerden sonra bunları setten kovalamak lazım kamu spotu gibi olmuş işin kaymağı yenmiş dibini sıyırmaya çalışmışlar çok kötü olmuş

avatar
0

Emeğinize sağlık.....teşekkürler........

avatar
1

Çok kötü. Bu kadarını beklemiyordum.

avatar
4

İzledim. Kötü bir filmden ziyade kasten kötü yapılmış gibi. Senaryo, casting, görsel efektler, aksiyon, oyunculuklar vs. Hepsi kötü.

En çok kızdığımda şu; Üçlemenin nerede karizmatik karakteri var bu filmde afedersiniz itin g.tüne sokulmuş. Morpheus şebeğe dönmüş, Merovingian medine dilencisi olmuş, Niobe 120 yaşında gibi gösterilmiş.

avatar
3

Film, serinin pasta tabanı gibi fon olarak kullandığı 'simülasyon kuramı'nın (ilk filmde Neo'cuğumuzun elinde tuttuğu, içine diskleri saklamak için kullandığı kitaptır) ikinci aşamasına uygun olarak, orijinali tersyüz etmeyi amaçlamış. Burada orijinal olan Matrix üçlemesidir. Büyük bir umutla, bu filmi 'yeni bir şeyler söylemeden evvel, öncekini yıkan' bir girişim olarak görüp yeni bir üçlemenin habercisi olarak yorumlaya bilirsiniz. Ancak ben bu konuda umutsuzum. Benim tanıdığım Neo nihilist ve melankolikti. Andaval olanı ilgim çekmiyor. Senaryo yazarken en basit yöntem, 'bu ne bu ne' diye soran ve oturduğu yerden şudur budur diye açıklama yapan karakterlerdir. Bunun iki baş karakter olması ise vahimdir. Anılarımızdaki Matrix sembollerini yerle yeksan ederlerken bu kadar ileriye gitmiş olmalarını reddediyorum. Neo'yu çocuk saflığıyla ortada dolaştırmalarının bir diğer sebebi de 'kurtarıcı'lığını Trinity ile paylaşacak olmasıdır. Buradan yeni bir kuram, bir söz çıkar mı emin değilim. Trinitiy'i yüceltmek için Neo'yu safdil yapmalarını kınayarak, Neo'cuğumu öldürmelerine daha fazla tanık olmak istemediğimi arz ederim.

avatar
0

@BirTatlıHuzur, belli ki bir şey anlatmaya çalışmışsın dostum ama pek başarılı olamamış son, bir oradan bir buradan konuşmakla eleştiri yapmış değil filmi kötülemiş oluyorsun. Sadece yorumları okumaya geldim yeni flmi izlemedim eskisiyle kıyaslama yaparken sanırım sadece neonun karakterini ele almışsın fakat ilk üçleme de zaten bahsettiklerinden çok çok öte kavramlara değiniyördü.

avatar
0

bu filmin bide eternals filmin türkçeleri varmış

avatar
5

@gerekmez, bak sen.

avatar
1

@CsTk, gülme emojisi atıcım yapamıyorum maalasef

avatar
2

@gerekmez, :), :D, :>, ne güne duruyor

avatar
0

@thebighead, thanks king

avatar
0

İlk hikayeyi baştan yeniden harmanlayarak yapmışlar gibi ama gerçekten bahsedildiği gibi neredeyse ilk yarısı tamamen beyin por*osu gibiydi güvenemiyosunuz hangisinin gerçek olduğuna diğer yandan düşündürüyor acaba biz de...? Yok canım daha neler :D

avatar
2

İzlenmese de olur,İş olsun diye yapmışlar .

avatar
3

Filmin içinde seyirciye söyleniyor zaten. Yapımcı şirket, 4. filmi içinde eski oynucuları ya da yönetmeni olsa da, olmasa da zaten çekecekti. Yabancıya gitmesin, asıl hikaye nasılsa bitti, devamını eski soslarla bezeli aşk hikayesi yapalım bari demişler. Kadının tipi yaşlandıkça daha bir oturmuş görünüyor, adamımızda gerileme var.

avatar
6

sanki kötü bir filmin daha kötü taklidini izlemiş gibiyim... mavi hapı kullansak bunu unutabiliyomuyuz?

avatar
4

Filmi çok bekledim puanlama yüzünden izlemiyorum

avatar
7

Sadece para kazanılmak için yapılmış bir "filim". 3'lemeye dahil etmiyorum bunu hiç yaşanmamış sayıyorum.

avatar
7

Matrix hastası arkadaşımın ısrarı ile sinemada izlemek gibi bir hata yaptık biletleri dahi direk geliyor musun diye sormadan almıştı. Film bitince tepkisi keşke sinema çekim olarak internetten izleseydim oldu. Berbat bir film markadan bütçe toplama girişimi tıpkı Starwars son 3'leme filminde olduğu gibi. Devamının gelecek olmasının üzüyor olmasından mı yakınayım bizim seneler önce yeşilçam döneminde film/dizi zamanında yazdığımız hikayelerden hallice olmasından mı yakınayım berbat. Tam bir yeşilçam senaryosu

Spoiler içeren alanı görmek için tıklayın.
Spoiler içeren alanı görmek için tıklayın.
Spoiler içeren alanı görmek için tıklayın.

avatar
6

Matrix içinde matrix onun da içinde john Wick gibi böyle yani faşo gibi bir şey :)

avatar
4

Yazık olmuş. Üzüldüm

avatar
4

yani 3'lemeye alışık olanların beklentisini karşılamaması normal,

sebepleri;
- aklımızla ta.ak geçer gibi morpheus yapmışlar,
- 3'lemenin bir felsefesi vardı, bunda yok,
- neo'nun ne olduğunu ispatlamak için 1,5 saat uğraşmışlar,
- kalan sürede de trinity'i kurtarmak için yapılmış,

izleyenler zaten ilk 3 filmi izlediği için izledi, matrix 7, 8, 9, 10'da çıksa gömeriz ama yine izleriz.

avatar
8

Efsane film The Matrix'i 22 sene sonra tekrar Keanu Reeves ve Carrie-Anne Moss la birlikte gördüğümüz için çok şanslıyız bence.Kesinlikle site puanlamasına ve yapılan yorumlara katılmıyorum.Tabiki 20 yıl önce ki efsane üçleme gibi olmayacak,ama yok keşke çekmeselerdi filmi,vay efendim tadında bırakmadılar vs...Ne kadar gereksiz yorumlar.Tadı damağında kalsın istiyorsan izleme olsun bitsin.Bu kadar zaman sonra bu seriyi tekrar biraz da olsun farklı bir hikayeyle beyaz perdede gördüğüm için ben çok mutluyum.Ağzı olan herkes konuşmamalı...

avatar
5

@SpawN, 'Eksi butonu' kalktığı için üzüldüğümüz durumlara örnek bir yorum.

avatar
2

Admin altyazı yok

avatar
1

@Ertox88, evet hatalı eklemişiz. düzeltildi.

altyazı olmadan indirenler buradan indirebilirler. -900ms
https://www.planetdp.org/subtitle/the-matrix-resurrections-sub350963

avatar
4

Batirmislar filmi sırf para uğruna devam filmi yapmislar

avatar
4

Yahu bir kere de bir şeyi tadında bırakın. Film zaten The Matrix Revolutions da bitti gitti. Ne diye zorlatıyorsun ki.!!!! Zırt bırt 3 lemeye göndermeler yaparak ne yaptığını sandı bu Waco kardeşler acaba? Ne oyunculuk var, ne diyalog var, ne sahne ne kostüm ne görsel şölen ..... Yok yok yok. Bir halt yok... Ulan WB .. Git Superman Çizgi serisi çek başka bişi çek.. Dilberim Matrix Trilogy nin içine edilmiş.. Ne güzel PUBG TURNUVASI izliyordum canlı canlı. Onu yarıda kesip bu rezil filmi izledimya.. Harcadığım zamana ilk defa resmen acıdım :(( Yuh diyorum..Gişe hasılatını çok merak ediyorum. Hayal kırıklığı malesef.. :((

Bak I am Legend filmine.. Yıllarca millet 2. si çekilsin diye yırtındı durdu. Hatta youtubeye girerseniz "alternatif son" adı altında fanların çektiği bir final görürsünüz. Filmin yönetmeni Francis Lawrence yaptığı açıklamada dünyadaki son adamın hikayesini anlattıklarını ve onun da filmin sonunda öldüğünü ve bu yüzden bir daha bunu yapamayacaklarını belirtti. Aslında yönetmenin demek istediği temelinde Robert Neville karakterinin filmde öldüğü ve geri gelmesinin mümkün olmadığıydı.
ADAM TADINDA BIRAKTIK DİYOR İŞTE.. MATRIX de tadında kalaydı keşke...
Olmamış olmamış olmamış.... 3/10

Bu arada Keanu Rewees hiç yaşlanmadığı için uzaylı iddialarına ben de inanmaya başladım. Adam yaşlanmıyor arkadaş Bu nedir böyle? Carrie-Anne Moss un bile içi geçmiş ruhu çökmüş. Keanu Rewees hala taş... Uzaylı mı acaba hakkaten? :))
Bana da öyle diyolla gerçi :P)

avatar
2

bi hikayeyi devam ettirmekle bi efsaneyi devam ettirmek arasındaki farkı bu film sayesinde anladım. Wachowski kardeşlere saygım birkaç kat daha arttı. filmdeki tek bir saniye bile öylesine yapılmamış. on üzerinden 11..
ve sevgili webteizle adminleri. valla size helal olsun. şak diye 1080p koyduz ya. hakkınız ödenmez.

Spoiler içeren alanı görmek için tıklayın.

avatar
4

Ulan demek Keanu Reeves ölse bunlar bu seferde "The Matrix Reenkarnasyon" çekerler. Tadın da bıraksalardı keşke.

avatar
1

Öncelikle sitenize çok teşekkürler
The Matrix Resurrections Matrix 4'ü HD kalitesinde bizlere izlettiğiniz için.
Olumsuz eleştirileri yüksek beklentileri karşılamadığı için haklı buluyorum.
Fakat güzel bir son oldu benim açımdan.
Lana Wachowski ve Lilly Wachowski sinemada yeni çağı başlatan kişiler
olarak görüyorum.
Hatta sinema tarihini onlardan öncesi ve sonrası diye ikiye ayırıyorum.
Zihnime ve ruhuma ilaç gibi geldiler.
Özgün senaryonun sahiplerine seriye diledikleri gibi bir son vermelerinde
(beğenmeyenlere rağmen) kendilerini tamamen haklı buluyorum.
Yaratıcılarının en doğal hakkı olarak görüyorum.
Ölen Neo ve Trinity'yi klonlama yöntemi ile diriltmeleri daha akla mantığa
uygun olurdu diye düşünüyorum.
Frankenstein metodu bana ters geldi.
Sevenlerini ben de dahil olmak üzere mutlu ettiler.
İyi seyirler.

avatar
4

Matrixin bu bölümünü bir hafta önce Bakü'de seyrettim ve bugün de tekrar internetten.
İlk seyredişimde bildiğimiz Matrix üçlemesinden farklı olan, beynimin tümüyle yadırgadığı bir film olduğunu hissettim. Neo uzun saçlarıyla John Wick'e daha çok benziyordu sanki. Filmde kullanılan renk paletleri bile ilk üçlemeden çok farklıydı. Gözlerim Ajan Smith karakteri ile ikon olan Hugo Weawing'i aradı. Kendisi oynamayı çok istemiş ama film sözleşmelerinin tarihleri uymamış.

İkinci seyredişimde filmi çok ama çok sevdim. Peki ama neden ?

Bugün tekrar oturup seyrettim. Bu sefer ne seyredeceğimin farkındaydım ve filmin atmosferine hemen girdim. Seyrederken bir yandan da düşünmeye başladım.

Zaten 1999 da başlamış olan ilk üçleme, o dönemin ruhunu çok güzel yansıtıyor ve 12 den vuruyordu. Fakat 18 yıl sonra çekilen bir film baştan 3-0 geriden gelirdi.

Matrix Resurrection'un yapısını biraz çözdüm. Film önce kendi yarattığı Matrix mitini sorgulamaya başlıyordu. Mitlerin ve gerçekliklerin nasıl iç içe geçtiği konusunda kafa karıştıran önermelerde bulunarak kendini böldü parçaladı ve sonra da filme ait olan yalanı veya gerçekliği inşa etmeye başladı. Kullanılan temalarda çok farklılık olmamasına rağmen Neo ve Trinity'nin tekrar var olmasına ilişkin paradoksu, kendi yapısı içersinde çok güzel çözdü. Filmi farklı kılmanın başka bir yolu da renk paletinin farklı seçilmesiydi. Özellikle sıcak renklerin hakim olduğunu göreceksiniz. Üçlemenin dördüncü üvey evladı olmak yerine daha riskli ve yadırgatıcı bir yolu seçmelerini ancak ikinci seyredişimde hazmedebildim ve çok sevdim. Hem zaten neden üçlemenin bir dördüncü üvey evladı olsundu ki.? Başından itibaren 3 gölü kalesinde görmüş bir film olarak devam etti ve benim gözümde maçı en az 4-3 kazandı . Zaten 18 yıl sonra orijinaline tıpatıp benzeyen bir film yapmak olsa olsa taklit etmek olurdu.

Doğrusu kolay değil ama bu değişikliklerin yarattığı koşullanmanın üstesinden gelebilirseniz harika bir film seyrettiğinizi göreceksiniz. Doğrusu şu anda ikinci seyredişte ters köşeye yatmaktan çok memnunum. Filmin yazıları bittiğinde minik bir sahne daha var.
İyi seyirler herkese. Puanım 9/10

avatar
3

dünya sinema tarihin bana göre en iyi film serisi Matrix .günümüz teknolojisi mükemmel bir film bekliyordum acikcasi hayal kirikligina ugradim onca yil beklettiler cekdikleri filme bakin ne senaryo ne oyunculuk bu seriye asla yakismadi . sacma sapan tipler kostümler siradan bir film olmus .bende gidip sinemada izleyim diyordum iyiki gitmemisim :) emegine saglik admin kardesim paylasim icin tsk ederim .

avatar
5

Bir kere filmin afişi zaten filmi izlemenize gerek yok diyor. Zaman ilerledikçe filmlerin daha mükemmel olması gerekirken (bu teknolojiye rağmen) neden suyunu çıkartıyorlar anlamış değilim. Sanırım zekalar gerilemeye başladı... Eskiler daima önde olacak.

avatar
6

Film duyrulduğunda heycanlanmamıştım, çünkü bitmiş bir seri nasıl yapacaklar? Diyordum, kesin çöp olacak diyordum ve dediklerimde de haklı çıktım, keşke hiç çekilmeseymiş.

avatar
7

Bir şaheser nasıl mahvedilir adlı çalışma. Sinema tarihine adlarını altın harflerle yazdırmış kardeşler, zirveden düşüş nedir-en kolay nasıl yapılır, onu göstermiş. Para aşkınız batsın.

avatar
2

bana göre bazı şeyleri tadında bırakmak lazım 2003 te 18 yıl önce neo öldü matrix 3 te hikaye bitti 18 yıl önce yapımcı yönetmen wachowski kardeşler larry ve andy wachowski kardeşler erkekti şimdi 18 yıl sonra lana ve lilly wachowski oldular yani onlar bile kadın oldu matrix 4 ile john wick 4 setleri çekimleri aynı tarihe denk geldi keanu reeves iki filmin seti arasında mekik dokudu normalde john wick 4 ile matrix 4 aynı tarihte vizyona girecekti fakat pandemiden dolayı john wick 4 27 mayıs 2022 ye ertelendi iki filmin yapımcısı da warner bros iki filmin başrolü de keanu reeves iki filmde aynı tarihlerde çekildi aslında matrix 4 teki neo john wick 4 teki hali yani bir nevi john wick matrix evreninde…

avatar
5

Filmin özeti şu: Wachowski bacılar tekrar erkek olmak istiyorlar v acil para lazım...

Parodi bile yapmayı beceremeyip, Matrix kostümü giydirilmiş sıradan bir film olmuş,
uyduruk bir post modernle harmanlayıp, belirsiz bir kolaj yapmışlar,
hikayenin derinliği yok, sahneler çok kopuk, ruhsuz bir romantik aksiyon var ortada.

Sense8 v Cloud Atlas ekibini toplayıp, düğünde oynasalar v filme çekseler, izlerim demiştim, hale bak.Bir de filmin içinde WB'a bile bir gönderme var, ama nasıl komik nasıl komik..Hadi bize saygınız yok, filme olsaydı da, şakalar eklemeseydiniz.

Spoiler içeren alanı görmek için tıklayın.

avatar
4

@Leftbehind, Bir defa Hugo Weaving olmayışı zaten benim için 2 puan geride olmasına sebep olmuştu. Filmi de niye çektiklerini tahmin etmek zor değil, yaratıcılıkları kalmamış, başka hikaye uyduramıyorlar ama para lazım, hadi eski hikayenin içinden geçelim.

avatar
1

@Leftbehind, sinemaya gittiğime pişman oldum.

avatar
3

@Azazello, Ben artık, yerli yersiz filmdeki bir olaya 'alkış tutup, anıran' saygısız insanlar yüzünden gitmeyi bıraktım gibi bi şey.yaa bu filme yapılır mı ya, hayal kırıklığı yaşattı gerçekten.Mükemmel değilse çekmeyin dedik :P

avatar
0

@Azazello, Senin v salondan çıkan izleyicilerin tepkileri nasıldı?

avatar
0

@Leftbehind, :) Spider-man'de Toby görününce çildiranlar gibi :)

Hayran kaldığım bir serinin anasını aglatmişlar... Sag olsunlar.

avatar
1

@Leftbehind, Ortalama seyirci ve ergen grubu "harikaydi" dedi. Ilk iki filmden daha güzeldi diyenler bile vardı. Neresinden tutup güzel dediler bilemedim. Bağdaştiramadigim sahneler vardi. Bir ara ben ne izledim dedim. Bütünlük hissetmedim. Beklentiyi yüksek tutanlar spider man e gitsek daha iyiydi diyorlardi. Neo karakteri ödül simgesiyken şimdi peçete olmuş diyenler bile vardı. Kardeşimi götürdüm yanımda,yalnızca bir hikaye izlediğini ve cok çabuk sonlanmis bir film olduğunu ve karakterin engelleri pek çabuk aşmasinin filme bir negatiflik kattigini söyledi.
Çıkanlarin geneli bundan dana iyisi olamayacağına ikna olmuşlar.